آنتی ویروس موبایل گارد یک نرم افزار امنیتی برای سیستم عامل اندروید است, که می تواند امنیت شما را تضمین نماید, داشتن یک آنتی ویروس سبک و به روز بر روی اندروید بسیار مهم است و امیدواریم هر چه زودتر یک آنتی ویروس خوب بر روی اندروید خود نصب کنید.

مقرون به صرفه

آنتی ویروس های خارجی معمولا قیمت های بالایی دارند و مثلا آنتی ویروس Mobile AntiVirus Security PRO قیمت 14.99 دلاری دارد که توجه به نرخ دلار اصلا مقرون به صرفه نیست که یک آنتی ویروس خارجی با لایسنس اصل تهیه کنید. آنتی ویروس موبایل گارد با هزینه بسیار پایین و دقت و عملکرد بالا و دارا بودن سرور ها مناسب برای کشور ایران بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.خرید لایسنس دائمی آنتی ویروس Dr.Web با قیمت 75 دلار ، برای یک گوشی 150 دلاری مقرون به صرفه است ؟

آپدیت روزانه

آنتی ویروس باید به روز باشد و به روز بودن در کنار موتور شناسایی مهمترین فاکتوری است که در انتخاب آنتی ویروس باید به آن توجه نمایید. خوب آنتی ویروس Mobile Guard به دلیل فارسی بودن و دارای بودن تیم متخصص بصورت روزانه آپدیت می شود و شما می توانید ویروس ها و تروجان ها و بد افزار ها را که جدیدا ایجاد شده اند را نیز شناسایی و حذف نمایید موبایل گارد دارای چندین سرور قدرتمند است و بعد از استفاده متوجه سرعت این برنامه خواهید بود.

موتور جستجو دو آنتی ویروس بیت دیفندر و دکتر وب

موتور جستجو و شناسایی این آنتی ویروس بسیار قدرتمند بوده زیرا از بانک ویروس های دو نرم افزار مطرح دکتر وب و بیت دیفندر در آن استفاده شده است هر کدام از این آنتی ویروس ها بسیار قدرتمند بوده و حال فکر کنید که آن دو با هم ترکیب شوند و از موتور شناسایی هر دو آنها استفاده شود و خودتان این موضوع را می توانید درک کنید.

ما همیشه بر روی کامپیوتر خود آنتی ویروس های قدرتمندی را انتخاب و نصب می کنیم و تا به حال دقت کرده اید که بر روی تلفن های همراه اطلاعات محرمانه تری نسب به کامپیوتر وجود دارد؟ مثلا عملیات های بانکی و تصاویر گرفته شده با دوربین یا اطلاعات شخصی دیگر که بدون شک تمام این اطلاعات نیاز به تامین امنیت کافی دارند.

دوستی برای جاسوسی

شاید شما فکر کنید که داشتن یک آنتی ویروس بر روی اندروید کافی است اما کنترل برنامه های نصب شده چه می شود؟ خوب ممکن است برنامه ای را نصب کنید و این برنامه به دوربین یا گالری تصاویر شما دسترسی داشته باشد مثلا یک برنامه که هیچ نیازی به این دسترسی ها ندارد چرا باید به آنها مجوز داده شود؟ شما با استفاده از این برنامه این موضوع را نیز می توانید بررسی کنید و نرم افزار هایی که چنین دسترسی هایی را لازم دارند کنترل و حذف نمایید.

"چکیده: آنتی ویروس اندروید موبایل گارد بسیار قدرتمند به دلیل استفاده از موتور جستجو دو آنتی ویروس دکتروب و بیت دیفندر می باشد و با آپدیت روزانه امنیت شما را تامین کرده و دارای قسمت هایی مانند : سیستم شناسایی تبلیغات و مسدود کننده تماس ها و کنترل سطح دسترسی ها است و از نظر سرعت بسیار پر سرعت و با ظاهری ساده و کاربر پسند است."

نسخه دمو آنتی ویروس موبایل گارد - آنتی ویروس با زبان فارسی
آنتی ویروس فارسی اندروید Mobile Guard - نقد و معرفی و دانلود نسخه دمو موبایل گارد